پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان

۶ بازديد
پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، صورتحساب الکترونیکی و حافظه مالیاتی، تمامی این اصطلاحات از جدیدترین و مهمترین موضوعات و مباحث در حوزه مالیاتی در کشور ایران هستند. این موضوعات امروزه بسیار مهم هستند و اگر مدیر عامل باشید یا صاحب کسب و کار، حسابدار باشید یا کارفرما و یا حتی علاقمند به مقررات و قوانین حوزه مالیاتی هستید 

پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان

پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان، صورتحساب الکترونیکی و حافظه مالیاتی، تمامی این اصطلاحات از جدیدترین و مهمترین موضوعات و مباحث در حوزه مالیاتی در کشور ایران هستند. این موضوعات امروزه بسیار مهم هستند و اگر مدیر عامل باشید یا صاحب کسب و کار، حسابدار باشید یا کارفرما و یا حتی علاقمند به مقررات و قوانین حوزه مالیاتی هستید پس قطعا نیاز دارید اطلاعات خود را در باره این اصطلاحات بروز کنید. مبحث استفاده از پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان ابتدا در سال ۱۳۸۲ در قانون نظام صنفی مطرح شد و بعد از آن دفعات زیادی در قوانین و مقررات گوناگونی در باره استفاده از پایانه های فروش و سامانه مودیان صحبت شد تا این که در نهایت در تاریخ ۲۱ مهر سال ۱۳۹۸ قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید. قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان در تاریخ 16 آبان ماه سال ۱۳۹۸ در روزنامه رسمی کشورمان انتشار یافت و با توجه به ماده ۲ قانون مدنی کشور، که می گوید اگر تاریخ اجرای یک در قانونی تعیین نشده باشد، آن قانون ۱۵ روز بعد از تاریخ انتشار در روزنامه رسمی کشور، لازم الاجرا تلقی می گردد. پس در نتیجه این قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان از تاریخ 2 آذر ماه سال ۱۳۹۸ لازم الاجرا شده است. قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان دارای ۶ فصل و همچنین ۲۹ ماده و تعداد ۲۸ تبصره می باشد.برای مشاهده آن به صفحه پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان مراجعه نمایید.

 

بهترین مرجع ارائه دهنده دوره های آموزش، مشاوره و خدمات پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان

این وب سایت کامل ترین بانک اطلاعاتی موجود در باره پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان می باشد. در اینجا هر آنچه که شما در مورد این قانون احتیاج دارید را در اختیار شما قرار می دهیم. به شما می گوییم که این قانون چیست و برای کسب و کارتان باید چه کارهایی باید انجام دهید.

همچنین ما آموزش های مختلفی در این حوزه در اختیار شما قرار می دهیم، و در صورتی که شما عزیزان نیاز به مشاوره تخصصی در این زمینه دارید کارشناسان متخصص و با تجربه ما به شما کمک خواهند کرد. منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.